Фінансово-економічний коледж
            Хмельницького економічного університету

 

 

29000, м. Хмельницький,
вул. Сковороди, 17

 

тел. (0382) 66-47-87 
fec@kheu.km.ua

 

Критерії оцінювання навчальних досягнень за 12-бальною системою(1 курс)

 

Рівні компетенції

Бали

Критерії

І. Початковий

1

Учень володіє навчальним матеріалом на рівні елементарного розпізнавання і відтворення окремих фактів, елементів, об'єктів, що позначаються учнем окремими словами чи реченнями

2

Учень володіє матеріалом на елементарному рівні засвоєння, викладає його уривчастими реченнями. Виявляє здатність викласти думку на елементарному рівні

3

Учень володіє матеріалом на рівні окремих фрагментів, що становить незначну частину навчального матеріалу

II. Середній

4

Учень володіє матеріалом на початковому рівні, значну частину матеріалу відтворює на репродуктивному рівні

5

Учень володіє матеріалом на рівні, вищому за початковий, здатний за допомогою вчителя логічно відтворити значну його частину

6

Учень може відтворити значну частину теоретичного матеріалу, виявляє знання і розуміння основних положень, за допомогою вчителя може аналізувати навчальний матеріал, порівнювати та робити висновки, Виправляти допущені помилки

III. Достатній

7

Учень здатний застосовувати вивчений матеріал на рівні стандартних ситуацій, частково контролювати власні навчальні дії, наводити окремі власні приклади на підтвердження певних суджень

8

Учень вміє порівнювати, узагальнювати, систематизувати інформацію під керівництвом учителя, в цілому самостійно застосовувати її на практиці, контролювати власну діяльність, виправляти помилки і добирати аргументи на підтвердження певних думок під керівництвом вчителя

9

Учень вільно (самостійно) володіє вивченим обсягом матеріалу, в тому числі і застосовує його на практиці; вільно розв'язує задачі в стандартних ситуаціях, самостійно виправляє допущені помилки, добирає переконливі аргументи на підтвердження вивченого матеріалу

IV. Високий

10

Учень виявляє початкові творчі здібності, самостійно визначає окремі цілі власної навчальної діяльності, оцінює окремі нові факти, явища, ідеї; знаходить джерела інформації та самостійно використовує їх відповідно до цілей, поставлених учителем

11

Учень вільно висловлює власні думки і відчуття, визначає програму особистої пізнавальної діяльності, самостійно оцінює різноманітні життєві явища і факти, виявляючи особисту позицію щодо них; без допомоги вчителя знаходить джерела інформації і використовує отримані відомості відповідно до мети та завдань власної пізнавальної діяльності. Використовує набуті знання і вміння в нестандартних ситуаціях

12

Учень виявляє особливі творчі здібності, самостійно розвиває власні обдарування і нахили, вміє самостійно здобувати знання

 

Умовна схема переведення навчальних досягнень студента з 4-бальної шкали оцінювання у 12-бальну

 

Шкала оцінювання

Оцінки

4-бальна шкала

2

3

4

5

Перехідна шкала

2-,2,2+

3-,3,3+

4-,4,4+

5-,5,5+

12-бальна шкала

1,2,3

4,5,6

7,8,9

10,11,12